
تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 514 |
تعداد مقالات | 4,450 |
تعداد مشاهده مقاله | 8,556,535 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,531,509 |
1. | ارزیابی طرح تربیتی حلقههای صالحین؛ مورد مطالعه شهرستان دزفول | |
دوره 29، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 171-133 | ||
احمد على قانع؛ میثم فرخی؛ سینا عصاره نژاد دزفولی | ||
2. | اصول تصویر سازی قرآنی در رسانه های مکتوب | |
دوره 31، شماره 1، تیر 1403، صفحه 171-208 | ||
ناصر ناصر؛ محمد رضا شریف زاده؛ محمد ایرانمنش | ||
3. | بررسی ارزیابی دانشجویان دانشکده رفاه تهران نسبت به آموزش مجازی در دوران کرونا | |
دوره 28، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 274-247 | ||
میثم فرخی | ||
4. | بررسی جایگاه رسانههای جدید در سیاستهای اعلامی و اجرایی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: مورد مطالعه فضای مجازی | |
دوره 28، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 210-179 | ||
سیدمحمدعلی شکیب؛ ناصر باهنر؛ سیدمحسن بنی هاشمی؛ بهرام علیشیری | ||
5. | تحلیل گزارههای سیاستگذاری سواد رسانهای در اسناد تحولی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران | |
دوره 28، ویژهنامه اول؛ دین، رسانه و سواد رسانهای، آذر 1400، صفحه 275-249 | ||
معصومه صمدی | ||
6. | دستورالعمل برنامه سازی تلویزیونی کودک مبتنی بر منظومه رشد قرآنی | |
دوره 31، شماره 2، بهمن 1403، صفحه 561-602 | ||
فاطمه فیاض؛ ایمان زاغیان؛ هانی چیت چیان؛ محمدحسین بخشی زاده مقدم | ||
7. | دلالتهای تربیت اجتماعی اسلامی در کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران با توجه به مبانی فلسفۀ میانفرهنگی | |
دوره 29، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 285-255 | ||
فهیمه نصیری؛ طیبه ماهروزاده؛ مریم بناهان | ||
8. | گفتمانهای حاکم بر آموزش سواد رسانهای و اطلاعاتی در ایران | |
دوره 29، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 254-223 | ||
سیما میربخش؛ محمد سلطانیفر؛ بهاره نصیری | ||
9. | مقایسه تاثیر آموزش سواد رسانهای مبتنی بر آیات قرآن کریم و مدل EC بر باورهای فراشناختی دانشآموزان دختر پایه هفتم شهرستان فراهان | |
دوره 29، شماره 2، آذر 1401، صفحه 396-371 | ||
محمدتقی مبشری؛ مرتضی فراهانی؛ مهدیه اسفینی فراهانی | ||
10. | میزان و چگونگی همفرهنگی دانشآموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران: با تاکید بر عوامل رسانه و مدرسه | |
دوره 29، شماره 2، آذر 1401، صفحه 152-127 | ||
محبوبه پرتواعلم؛ حسین دهقان؛ ناصر باهنر | ||